GOD NATT

  2010-03-08 / 00:07:43 / emelie englund /

eemsn på bdb, är de du?
Nej har inte Bdb.
jag ville fråga hur bra kvalite det är på håret?
Jätte bra, går att färga, platta, locka osv.
hur lång är den?,:)
Vet inte riktigt, 40-50 cm. 
ja undrar hur mkt du vill ha för den för ja skulle gärna vilja köpppaaa den
Säg ett pris själv, minst 350.

nu ligger jag och älsklingen i sängen efter varma mackor, dusch, ansiktspeeling&mask, massa myspys och datasittande. Ska gå och lägga oss snart för jag ska vara i Farsta klockan 10 imorgon. Åker runt 12 till tandläkarn. Nu ska vi sova. Puss



Anonym

hur gammal är du ?

2010-03-08 @ 12:34:25
Anonym

jag skulle kunna tänka mig att köpa hårfärlängning ifall den går att färga! är det den som kan betala mest dus äljer den till? :)

2010-03-08 @ 13:46:27
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/
Anonym

2010-03-08 @ 15:25:36
Anonym

har ditt hår verkligen slutat växa helt? blir det inte jätteslitet då, eftersom du inte direkt kan (eller vill) klippa det så mkt eftersom det inte växer igen ut igen? nu formulerade jag mig knepigt, men jag hoppas du förstår.

2010-03-08 @ 16:13:32
Anonym

Hej innan ja skriver så vill ja ba säga att dinblogg äger men de känns som om du slutat uppdatera som förr älskade att läsa dina dagar du hade på söndagarna

aja skitsamma den är ändå bäst över till en fråga ja behöver hjälpm med, du kan lägga upp de på bin blogg o svaret undrer,

de är så här här ja bor i jönköping så du kan fatta att du har läsare aja ah o ja är lika gammal som dig fast 1 månad äldre men de e typ samma sak

och ja har förlorat min bästavän för hon var tsm med min bror och dom var de i 6 månader och ja hade kännt henne sen ja var 3 år gammal hennes familj kännde mina och min hennes aja ja förlorade henne innan julas och de sög och ja tänker på alla minnen jämt ja har problem med killar ja väljer alltid dom killarna som är bara ute efter min kropp och de är väldigt jobbigt eller att dom playar och ja vet hur de känns frö den som har blivit playad för 2 år sen var ja de och ja ångrar de värkligen skitmkt men nu har ja en kille som sagt och de e helt cp att va tsm med han frö de e kanppt seriöst och han e borta nu i 3 veckor i norge för att proa o vi har varit tsm i 3 veckor på onsdag men kännt varandra i 10 år aja och de e killar som håller på mig vissa ja har varit tsm med och vissa inte men ja vet inte hur ja ska göra med mitt förhållande eller satsa på nya e så rädd för att bli sårad för ja vet hur de känns

och ja vill gärna ha en kille som din typ en sån som finns för dig ,finns ingen här som kan va seriös



ta vara på den studen med johan emelie han värkar as gollig mot dig och du mot han ni e helt klart perfekta för varandra, han gör allt för dig känns de som när man läser och tänk alla tjejer skulle nog vilja ha en sån kille och min kompis har en kille som med heter johan och är exakt som dig i da berättade hon att hon vaknade i går med han och hade ont i magen och allt sånt där och han tog bilen och åkte och köpte henne tableetter och han e 19 beror de på att dom som är äldre e mognare eller vad e felter ?

pusss älskardin blogg

2010-03-08 @ 17:18:08
Anonym

men vart köpte du de?

kommer du ihåg de?:D

2010-03-09 @ 18:39:33
URL: http://ftgfg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0