Imorgon

  2010-03-11 / 23:13:02 / emelie englund /


Imorgon jobbar jag till 2 och sen måste jag hem för att fixa mig osv. Senare ska jag och det lite halv nya paret Elin&Johan plus min älskling ofc kolla bio och ut och äta. Så vi hörs antagligen imorgon innan vi åker in till stan :) puss och sov gott. Psst - Min pojke sover redan ...



Hahaha, vänta lite. Du som påstog att det va jag på bilden som kysser en kille och min pojkvän är i bakrunden är lite halv skruvad. Snälla för det första, min pojkvän skulle nog inte stå i bakrunden och le sådär om jag kysste en annan kille och jag skulle aldrig få för mig att göra något sånt. För det andra, haha det är inte ens jag på bilden (vilket jag tror att du vet, men du vill bara låta pantad i skallen) och för det tredje Är jag och Elin så lika? Det viste jag inte och jag tar det som en komplimang :) Puss på dig, or not..



Anonym

har frågat dig innan om löshår och så.. men jag fick inte svar på en sak som jag gärna skulle vilja, det ser ju ut som du har mycket och perfekt löshår nu till ditt eget. är det endast ett paket du har från thai majal då ? eller är det två?

snälla svara, blir mycket tacksam! ps : din blogg är bäst! <3

2010-03-12 @ 10:16:46
Anonym

är det du på bilden eller din kompis :o haha

2010-03-12 @ 16:41:51
Anonym

Fin blogg :D Love it

2010-03-13 @ 02:29:02
URL: http://maluwie.blogg.se/
Anonym

Har du några percingar?=)

2010-03-13 @ 10:26:36
Anonym

vad jobbar du med? och hur fick du jobb? går inte du i skolan :P

2010-03-13 @ 14:20:01
Anonym

hejsan!

jag är besatt över din blogg!

cip gioing girl !

du är så vacker!

2010-03-13 @ 19:34:40
Anonym

Hahahaha, omg det är JAG som kysser min POJKVÄN på bilden, inte fan skulle Emelie kyssa någon annan? Patetiska äckliga små skitungar, get a life!:)

2010-03-15 @ 11:42:58
URL: http://elinhultman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0