LÅNG DAG

  2010-03-17 / 20:31:03 / emelie englund /

Slutade tidigt idag också så jag mötte älsklingen och gick och käka, han skulle möta en kompis och jag skulle in till Fridhemsplan till Malins praoplats vilket jag gjorde också. Blev bjuden på latte och morotskaka som var gudomlig. Hon praoar alltså på Café ;) Sen åkte vi vidare in till Hötorget och gick runt och kika lite, fick med mig det på bilden i inlägget under och är väldigt nöjd. Dock är jeansen utsvängda men får dölja dom i mina knähöga stövlar tills jag har tid att sy in dom. Tyckte dom var så snygga så kunde inte hålla mig !

Runt 6 åkte vi hem och när jag precis kom hem skulle jag möta ElinPelin och snacka lite, så det gjorde vi. Satt ute och snackade tills hon skulle gå och träna såhär på kvällskvisten.

haha min lilla pingla till syster (säg mmmmmwhaa till kameran, haha puss)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0