MIN DRÖM...

  2010-03-10 / 20:38:56 / emelie englund /


...skulle vara för det första att det är du och jag föralltid. För det andra, jag skulle vilja åka utomlands med dig, bara du och jag. Gå på stranden i flipflop och shorts. Det skulle vara underbart. Att bara över huvudtaget komma bort med dig. Jag skiter i vart men bara det är du och jag så är jag världens lyckligaste tjej. Jag skulle göra allt för dig, vet du det? Att se dig ligga i sängen och lée sådär charmigt  som du brukar är så jävla underbart. Jag älskar alla stunder med dig, varenda sekund. Du är den som står mig närmast hjärtat och jag utan dig fungerar inte. Vi ska fixa allt tillsammans, du&jag, mot allt&alla. Jag kommer alltid finnas där för dig oavsätt om det är du & jag eller inte. Jag älskar dig mest <3 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0