MINA SMYCKEN

  2010-03-31 / 19:19:42 / emelie englund /

Igår gjorde jag som jag sa lite axel smycken vissa blev bättre än andra. Inte speciellt komplicerade smycken menmen. Det funkar nog ;) Satte på lite naglar igår också men är än inte klar. Älsklingen kom och då ville jag inte hålla på med naglarna. Så det får jag göra senare idag.


Vi båda var hemma idag och tog det lugnt på morgonen, sen åkte vi till Handen och köpte massa påskägg och jag köpte även hårfärg ett halsband och ett block :) Ni får se det ikväll! Mötte Elin en stund eftersom vi inte kommer ses förnst nästa vecka :( Efter det hämtade vi lillebror och gick hem med honom. Sitter just nu och kollar på film faktist !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0