MITT NYA RUM

  2010-03-18 / 12:40:02 / emelie englund /

Som dom flesta kanske vet så ska vi flytta snart. Mitt rum ville jag ha lite Different så jag tänkte att jag skulle göra ett litet loft. Där sängen står, sen under det ska jag ha ett litet mysrum med massa kuddar, skrivbord osv. Måste ha en Stooor Garderob och sen blir det en stege. På loftet ska det vara en heltäckningsmatta och sen en glas-skiva så jag inte ramlar ner och sen på alla väggar ska det självklart vara MASSA fotton på mig, mina kompisar , min pojkvän och min familj ;) Det är väl så långt jag tänkt än så länge. En stor spegel måste jag ju också ha, sen har jag även en ytterdörr så ett skoställ och krok att hänga jackan på skulle inte sitta fel. Kommer älska mitt rum, JAG LÄNGTAR !!

Är ingen mästare på paint, men ungifär såhär ser edt ut när man kommer innanför dörren.



Anonym

kan inte du ta foto sen och lägga upp när det är klart? :D

2010-03-21 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0