SJUKA PÖJK

  2010-03-04 / 13:14:21 / emelie englund /

Min baby har spytt hela natten så jag får hoppas på att inte åka på magsjuka jag med. Jag som hatar att spy !

Iallafall vi har som sagt 5 månader idag och tänkte hitta på någonting vilket jag tror inte blir av idag, båda två är hängiga, trötta och bara blää. Så vi åker nog till mamma och hämtar lite grejer och sen till papsen och bara tar det lugnt så får vi hoppas på att må primaballerina imorgon ;) Ska lägga mig i sängen med älsklingen. Kiss and goodbye

"Johan poose"



Anonym

Lol. spydde också hela natten.. perfekt när man är på skidresa.. not. :/

2010-03-04 @ 17:02:08
Anonym

Gud vad trist att spy /=

Han får krya på sig :)

2010-03-06 @ 11:20:19
URL: http://minih.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0