SJUKLING

  2010-03-28 / 23:46:31 / emelie englund /

Nej nu hostar jag så att det kom fram tårar. Tycker ändå att jag vart duktig på att uppdatera idag. Men måste stänga ner för att sova, ska bli frisk nu när vi har planer i helgen. Måste även packa väska så det tar lite tid.

Imorgon när jag vaknar måste jag ringa till vårdcentralen och boka tid, sen ska jag ta tempen, om jag har inte har feber går jag till skolan, om jag har det så åker jag hem till mamma och tar det lugnt där. Fast det beror på om jag har halsfluss också, det smittar sjukt snabbt så då får jag inte gå till skolan. Aja vi får se ! Så om jag åker till mamma imorgon så hörs va, annars... Ses vi imorgon kväll antagligen ;) puss på er och krya på mig !!


Sleep well...



Anonym

krya!

Måste bara säga dettaa..

jag skulle inte kunna leva utan din blogg!

följer den 24/7 och du är så jävla grym!

Du har din egna sitl och det älskar jag!

Keep going girl!

sjukt söt är du!

och sjukt duktigt!

du borde få novell pris eller ngt :D!

hur lyckas du?

kram : ett typ fan ^^<3

2010-03-29 @ 00:33:22
URL: http://beatdown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0