SNABBT SÅDÄR

  2010-03-10 / 07:57:17 / emelie englund /

God morgon, är uppe i tid idag och ska aldeles strax gå till bussen men tänkte blogga lite först.

Min dag ser ut som så: jag börjar 9, jobbar till 16.00 (tror jag) sen vet jag inte riktigt vad som händer. Men jag kommer hem på kvällen antagligen. Bad update I know ! Men jag jobbar till sent och gör annat på kvällarna som jag inte hinner med på dagarna. Så det så :) Ska ta lite mascara och sen går jag nog. Ni får ha en bra dag sötisar. Puss



Anonym

hej emelie de är så här ja är en tjej i din ålder och ja bor ií malmö och älskardin blogg den är bra men de känns som om du slutat uppdatera som inan du vet de mysiga när man fick läsa dina dagar på söndagrana och allt när du hade bra biler men de har du fotfarande och ja kan förstå att du har ett liv för de har vi alla men ändå så är bloggen bra

men ja har ett problem ja har alltid haft killar nog ja har nog aldrig problem med de men ja väljer alltid fel kille assw sånna som inte är bra för mig och ja har varit en sån där "" fjortis"" du vet och sån är ja inte längre men vissa kilalr som är sånna ba ofta du förändras och sånt för ja e ute efter ett seriöst förhållande nu och ja har en kille men problemet är att vi är inte som ett seriöst par typ assw ja kan göra allt med dom ja är tsm o så men han är lite konstig på nått sätt men ja gillar han men han älskar mig och vi har varit vänner i flera år men problemet är att ja har haft en kille ja värkligen har älskat och då menar ja de han och ja var fasta för varandra presic som dig och johan så de är så golligt att se att ni kommer så bra överäns och gör allt i hop för de gjorde han och ja men sen tog de slut p g a nåra jävla små fjortisar som gillar att förstöra den här killen ja har nu e inte sån han gör inte allt assw han har sitt gäng han e med och ja har försökt att snacka med han men han värkar ju typ inte by sig eller ah inte bry sig men tror att han kan alltoch viharlite problem och alla mina tjej kompisar säger att han inte är bra för mig

hjälp ,mig svara på din blogg assw att du lägger upp de för ja behöver värkligen hjälp snälla du

<3

2010-03-10 @ 16:40:44
Anonym

hej emelie de är så här ja är en tjej i din ålder och ja bor ií malmö och älskardin blogg den är bra men de känns som om du slutat uppdatera som inan du vet de mysiga när man fick läsa dina dagar på söndagrana och allt när du hade bra biler men de har du fotfarande och ja kan förstå att du har ett liv för de har vi alla men ändå så är bloggen bra

men ja har ett problem ja har alltid haft killar nog ja har nog aldrig problem med de men ja väljer alltid fel kille assw sånna som inte är bra för mig och ja har varit en sån där "" fjortis"" du vet och sån är ja inte längre men vissa kilalr som är sånna ba ofta du förändras och sånt för ja e ute efter ett seriöst förhållande nu och ja har en kille men problemet är att vi är inte som ett seriöst par typ assw ja kan göra allt med dom ja är tsm o så men han är lite konstig på nått sätt men ja gillar han men han älskar mig och vi har varit vänner i flera år men problemet är att ja har haft en kille ja värkligen har älskat och då menar ja de han och ja var fasta för varandra presic som dig och johan så de är så golligt att se att ni kommer så bra överäns och gör allt i hop för de gjorde han och ja men sen tog de slut p g a nåra jävla små fjortisar som gillar att förstöra den här killen ja har nu e inte sån han gör inte allt assw han har sitt gäng han e med och ja har försökt att snacka med han men han värkar ju typ inte by sig eller ah inte bry sig men tror att han kan alltoch viharlite problem och alla mina tjej kompisar säger att han inte är bra för mig

hjälp ,mig svara på din blogg assw att du lägger upp de för ja behöver värkligen hjälp snälla du

<3

2010-03-10 @ 16:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0