SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-03-06 / 13:37:06 / /

vad heter din textstil på bloggen? asså på dina inlägg. tacksam för svar :) arial är du inte rädd att bli smittad av honom? Det är min pojkvän herregud ska jag springa härifrån för att han spyr? Nej självklart hjälper jag honom. Om jag skulle vart magsjuk så skulle jag vart smittad redan nu men det är jag inte :) Du äter godis hela tiden men du blir ändå inte tjock :P hur gör du haha Haha absolut ingenting Vilka är dina favorti chips då :) Har inga favoriter, eller isånnafall lövtunna salta :) kram älskar din blogg :) <3 Tacktack, puss Vart har du köpt linnet sötnos? Inte mitt men fanns på Gina Tricot, vet inte om det finns kvar !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0