SVAR PÅ TAL - först, sen och nu?

  2010-03-20 / 11:12:22 / /

du hade alexandra först slutade umgås med henne och ni var så bra vänner tror ja för ja läste era bloggar när ni jämt var då och sen börja du kalla hon den tjejen romina din bästa vän att du älskar henne och du var aldrig med elin då vf slutade du umgås med romina ? och började med elin
ja menar inget illa men du skriver själv att man inte ska kalla nån än bäste vän och skriva en massa saker om den

Okej, ja jag gick snabbt mellan mina vänner. Vet ni varför? Just för att testa på lite olika. Alexandra var&är ingen kompis för mig pga olika anledningar. Romina vände för fort vilket jag inte accepterar plus massa annat skit. Jag är ingen hund efter mina vänner. Känner jag att jag har gjort fel och vill ha tillbaka den personen så säger jag självklart förlåt och sånt där. Men jag ville inte göra det för varken Alle eller Romina och det står jag för. Det är synd att behöva ha ovänner. Men det är inga personer jag kommer bli tight med igen känner jag just nu ! Elin har alltid vart mig trogen, hon har alltid ställt upp även fast vi inte hållt kontakten på ett tag. Vi bråkade inte när jag började umgås med Romina utan vi tappade bara kontakten. Ville inte höra av mig för att jag hade hört massa grejer, men det visade sig inte vara sant. Och Elin är en person jag litar på.

Jag har det problemet att släppa in folk alldeles för fort i mitt liv och det är verkligen ett problem. Har varit värre men har insett att det är inte bra. Man vet aldrig vad för människor man släpper in och vad man kan gå miste om sen. Avundsjuka har vart det största problemet under hela mitt liv med mina vänner. Folk accepterar inte att jag har pojkvän, andra vänner osv. Ingenting jag vill ha och göra med. Så nu vet ni, jag står för att jag pendlade fort mellan mina vänner, men det här är anledningen till varför !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0