SVAR PÅ TAL - jag suger?

  2010-03-26 / 07:29:46 / /

du bloggar sjukt lite!
du suger!
din kille har sabbat ditt liv
Hahahaah ska jag skratta eller gråta? Jag bokstavligen Älskar när folk skriver sånt här och vist att jag bloggar sjukt lite, men att jag suger var inte speicellt nödvändigt att skriva. I don't give a Fuck !? Har jag inte lust att blogga så gör jag inte det, mina 700 läsare får vänta. Har heller ingen data därav dålig uppdatering. Sitter på pappas data som han oftas har så där harni en annan anledning. Ajajaj, där har du fel nutteplutt, min pojkvän har gjort mitt liv till det bästa så att han sabbat det kan du glömma. Du är bara avundsjuk, suck !!



Anonym

shit...hon har ett liv oxå, förväntar du dig att alla bloggare ska vara databeroende?!

2010-03-26 @ 09:36:42
URL: http://hannella.blogg.se/
Anonym

gud va tnntligt!!!

ja! den männiksan är avundsjuk!

2010-03-26 @ 14:51:13
Anonym

Gud vad elakt sagt :O Jag tycker att din blogg är grym . att du bloggar lite eller mycket det är liksom ditt val det är din blogg :) jag tycker att du och din pojkvänn är jättesöta tillsammans ! härligt att se :)

2010-03-26 @ 17:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0