SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2010-03-02 / 00:16:15 / /

Hur gammal är Johan ? :)
18 år

Först måste jag bara säga att du och Johan är bara för söta tillsammans!!!!!fråga;man brukar ju säga att det är killens ansvar när man har sex, men om han är yngre än en själv är det fortfarande hans ansvar då? Älskar din blogg + dig du är så jävla söt!:o <3
Jag skulle nog säga att det är bådas ansvar, asså... Ingen har direkt något ansvar om båda vill så why not. Tack så mycket :) puss

tycker du att det fungerar med att använda hårförlängningar med clips-on? Ramlar det håret då ur lätt ur ditt riktiga hår? Ser man att du använder clips när du har/hade det?
Ja det tycker jag absolut. Nej det beror helt på om du sätter det bra, alltså om det har ett fäste där du sätter fast clipsen. Man kan se att man har clips, helt klart. Men det beror också på hur man sätter det ;)

hej jag undrar om dom youtube filmerna där du har blont hår och där du visar hur du sätter i clipsen? spelar du värsta fjortisen och driver , eller var du så då? föressten diggar jag din blogg :)
Haha ja va nog lite så förut men överdrev helt klart :) Tackar

hur blev du & Johan tillsammans ? :)
Vi träffades ett tag innan han tog första steget.

naw, du och johan är jätte sweet tillsammans! :-)
men iaf, till frågan.
när började du blogga & hur många besökare har du?
keep going girl
Tack så mycket :) Jag började blogga för länge länge sedan och jag har runt 600-700 per dag.

Hej Emelie! :)
måste först säga att ja älskar din blogg,
du skriver så bra inlägg & ja, JAG ÄLSKAR DEN!
du är så sjukt fin & du är helt klart perfekt!!! :o
Tack så myket lilla söta du :)
Nu kommer frågorna:
1. Vad är din normala hårfärg? (asså din riktiga hårfärg)
Var platinablond ett tag nä'r jag var yngre men blir mörkare och mörkare genom åren
2. Vilken är din favorit affär?
Jag vet inte riktigt, skulle nog säga H&M eller Gina.
3. Är Johan den bästa killen du haft? :)
Utan tvekan, ja !!
Du är så sjukt fin emelie !!!!!
Taaaack så mycket :D

badaar du och johan nakna när ni badar?
Nej du vet, vi har vart tillsammans i 5 månader snart och badar med bikini. Vi har även kläder på när vi sover,d et är ju så läskigt annars. Haha driver, klart vi gör :o

haru strulat nån gång?
Aldrig i hela mitt liv, dah OFC ?

Älskar din blogg!Den är mycket bättre och roligare att läsa än kissies, dessies, paows o.s.v.
Tack så hemskt mycket :)

(frågorna)
1.många väskor och skor har du? :)
Haha har tyvärr inte räknat alla, sorry !
2.Vilken är din favorit klädaffär ?
Läs åvan.

Hej emelie vill ba säga att din blogg e bäst assw du skriver allt va du gör tycker och sånt och bra bilder så fortsätt med de och sen min fråga va vill du bli och hur e ditt självförtroende och när en kille säger du e söt hur gör du då
Tack, Jag vet absolut inte vad jag vill bli och mitt självförtroende är inte det bästa men det är på bättringsvägen, när en kille säger att jag är söt säger jag tack eller det beror på :)

har du blivit mobbad, kränkt, utnyttjad eller nåt liknanade så att du har mått dåligt?
älskar din blogg, den är bäst!
Inget jag vil ta upp här faktist. MEn ja något av det har hänt mig.

har du någonsin haft ätstörningskänslor? Ångest över mat och så?
Kan jag inte direkt påstå.

Jag och min pojkvän var tillsammans i 1,5 år och det tog slut för 1 mån sen, Ta vara på varenda liten minut ni har tillsammans, blir så glad över att se hur lyckliga ni är tsm! Lycka till i framtiden!
Ååh tack så mycket det ska jag göra. Puss på dig och lycka till du med.

johan och du är ju tillsammans :) är de det första seriösa förhållandet du har haft ?
älskar din blogg
Trodde mina förhållanden innan var seriösa men inget har varit så perfekt som det här. Så ja jag kan väl säga att det är mitt första seriösa förhållande.

hur kan du och johan va så pårfekta tillsammans . ni verkar ju göra allt tsm , tröttnar ni aldrig på varanndra ? jätte bra blogg föresten !
Gör man det roligt så blir det underbart.

Kan man färga sitt hår från mörkbrunt till ljusbrunt? Eller måste man färga hos frisör? :D
Du måste färga det blondt för att sen kunna göra det ljus brunt tror jag, eller om du gör blonda slingor hela tiden :) 

var bor du någonstans ? :)
I Haninge :)

Vaär du mest/minst nöjd med dej själv?
Mina tänder skulle jag nog säga&mitt hår är jag minst nöjd med, mest vet jag inte :o
Hur berskriver du dej själv som person?
Omtänksam, snäll, gullig, humörsvängningar.
Hur gammal är Johan?
18

Jätte bra blogg! Keep going :)
Tack så mycket :)

vart har du köpt skinnjackan på bilden nedanför? :D
Vero Moda.

Hür stor BH brukar du?
D- kupa

Stringlr hotpants?
Både och

hej ,
vad tycker du om dom i din skola ?
Helt olika
och är din skola bra ?
Inget jag skulle rekomendera faktist.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0