IGÅR

  2010-03-13 / 19:51:34 / emelie englund /
Igår slutade jag två och då var Elin där. Vi tog bussen hem till Elins pojkvän Johan och fixade oss. Sen mötte vi min älskling i Gullmars och åkte in till stan och åt i Kungshallarna (as usual) Sen gick vi in på bion. Satte oss på balkongen på första raden i mitten. (haha) grymma platser !  Det var den konstigaste filmen jag sett. Man förstog ingenting. Vi såg Shutter Island, så vi gick därifrån och var besvikna. Åkte åt varsitt håll och när jag och min Johan kom hem så somnade vi nästan direkt. Men vi hade en mysig dag igår så jag ska inte klaga :)

Elin&hennes Johan

Jag&Elins Johan

Min Johan&Elin

Jag&älskling

snyggosar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0