GÅRDAGEN

  2010-03-20 / 11:37:31 / emelie englund /

Fyfan vilken rolig kväll vi hade igår. Åkte hemifrån runt 5 och kom fram till heron 20 över 6. En riktigt hemsk bussresa kan jag säga ! Haha men till slut kom vi fram. Sprang in på Willy's och köpte dricka och godis, sen Donken och käkade middag. Fort in på bowlingen och skorna på. Haha vad ska man säga? Min Johan vann, Sen kom Elin, Sen Elins Johan och SJÄLVKLART jag sist. Förvånar det er? haha det borde det inte göra. Men vi bowlade iallafall en timme och sen åkte vi hem. Satt framför en film med Syster och hennes kompis Emma. Sen gick jag & Johan upp och la oss.


ahha hej uppstoppad :|






Anonym

Wtf? pussar på bowlingklotet -.-'

2010-03-20 @ 14:23:51
Anonym

snygg blogg du och din kille passar ihop tycker jag iaf

2010-03-20 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0