TORSDAG - im gone !!

  2010-03-28 / 23:08:21 / emelie englund /

Juste, har glömt att berätta ! På torsdag åker jag och min prins iväg ett tag. Vi ska bort från Stockholm och till lite mer inte city ställe. Nämnligen Dalarna, eller Avesta Krylbo. Haha det förvånar mig inte om ni rynkar pappan just nu, jag vet inte helles exakt vart det ligger. Men det är lite med landet ställe. Det ska bli grymt skönt att komma iväg några dagar och bara ta det lugnt. Hitta på saker och ja.. 

Vill ju komma iväg med min älskling, men det här är inte det ända vi ska göra kan jag säga, hahah mutch more ;) Men det blir senare, men dit ska vi nu på torsdag. Jag&Johan :) <3

Här är stationen vi hoppar av på :)



Anonym

det är skitkul där :D

2010-03-29 @ 13:58:04
URL: http://chinniee.blogg.se/
Anonym

där bor ju jag ungefär! :)

2010-03-29 @ 17:46:48
URL: http://linahyyttsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0