VÄRSTA DAGEN PÅ LÄÄÄNGE

  2010-03-11 / 23:09:40 / emelie englund /


Hellou bitches, måste snabbt berätta om min dag. Herregud den värsta någonsin känns det som. För det första så försvann min mobil (någon liten skitunge tog den från golvet när jag montera ihop en stundsmatta) sen tog jag fast en liten unge runt 8 bast för snatteri. Jag var upprörd och i chocktillstånd ett tag. Men det var rätt märkte jag nu i efterhand, man behöver åka dit för att lära sig ! Iallafall, jobbade över 30 min p.g.a alla olika skäl och mobilen fick jag tillbaka förresten. Mitt i all röra kommer min babu Elin H till praoen och vi går och fikar i Farsta sen åkte hon åt sitt håll och jag mötte Johan och Surre i Gullmarsplan. Vi åkte till Dif och köpte godis och nu är vi hemma. Elelr vi har vart det ett långt tag. Har ätit, duschat, myst och lite sånt där.

Fick lite ångest över att jag inte pluggat vilket jag måste börja göra nu eftersom veckorna går fort. Ska ta med massa papper till praoen imorgon så jag får det klart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0