ANGÅENDE JOHAN

  2010-05-01 / 18:54:00 / /

Okej kanke dags för er att veta. Jag har ignorerat era komentarer för jag kände inte för att gå ut med det här i bloggen direkt. Men ja jag och Johan har gjort slut och det är inga problem med det. Alla kan inte vara tillsammans hela livet. Jag tröttnade helt enkelt och jag vill inte ha tusen miljarders frågor nu varför, hur när var och så vidare. Det är så bara och jag har gått vidare.

Vi hade det inte så jävla bra som alla trodde det, folk trodde vi skulle gifta oss, skaffa barn osv. Men nej ! Vi umgicks varje dag och det va inte det som var det jobbiga. I slutet blev det extra grinigt för att jag höll på att sluta röka och då går humörsvängningarna igång och så vidare. Jag känner att det val jag gjorde är rätt för jag känner mig mycket bättre och jag hinner tänka på mig själv nu. Jag är fri från all svartsjuka.

Det är inte jobbigt att det är slut, det är det som kommer efter som är jobbigast.
Jag har sagt till dig vad det är som gäller.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0