GIRLLLLLS

  2010-05-02 / 11:19:43 / emelie englund /


Tjenare fan !!

Igår kom jag hit till Romina med Elin, här var även Jonna&Linn. Sen drog vi ut en stund och sen tillbaka hit och tog det lugnt. Elin åkte hem efter några timmar och jag och Romina satt uppe halva natten och snackade om allt och inget. Och gick sen och la oss ! Riktigt mysig tjejkväll det där ;)

Snart kommer mamma och hämtar mig och Romina sover fortfarande, haha ! Men ska hjälpa mamma så hon får sova ut. Senare vet jag inte vad som händer, men det får väl bli en Emelie dag idag, vilket innebär mask, skrubb, måla naglar, inpackning och så vidare ;) vi hörs sen, puss



Anonym

Var det du eller johan som gjorde slut? Synd att det hände du verkade iaf vara en bra tjej!

2010-05-02 @ 15:22:59
Anonym

Hej :D Allt bra?

2010-05-02 @ 16:12:36
URL: http://insidesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0