MAYBE I'LL SEE YOU

  2010-05-03 / 22:14:53 / emelie englund /

Tjenare, duschade när jag kom hem efter lite snack med Romina och häng med Alex. Ska städa rummet lite och fixa bilder till det jag ska skriva om (som ni bad om i inlägget under) dvs. smink, hår osv ;) Kankse hörs ikväll, om jag får tag på någon data, har nämnligen en ja sitter på nu men den måste ha en sladd i och här inne sover mamsen och lossas papsen, sen har vickie en som hon oftast har för sig själv, min är sönder och mammas lilla "bloggdata" är på jobbet (tror jag)

Men vi får sen, vi hörs när vi hörs om det blir idag eller imorgon ;) puss


haha gammal bild på mig och EmmaPemma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0