SVAR PÅ ERA FRÅGOR

  2010-05-01 / 18:28:22 / /
har du och johan haft sex? Ja är du oskuld? Antagligen inte eftersom jag&Johan haft sex. hur många har du legat med? 1 vilken ålder är det okej att ha sex i? Runt 15 favoritglass och blogg? :) Skulle nog säga dom flesta isglassarna, min egna ofc ;) tjatja. har hört mkt om dig och "naui" jeppes ex att ni blev typ fett tighta ett tag? en som undrar enormt!. smäääck. Haha tighta och tighta vet jag inte om man kan säga, vi pratade en hel del om den här Jesper dåra, mycket drama där. Men jag träffa aldrig henne så tighta va vi inte, haha alla våra samtal gick åt att prata om honom. Som sagt, little too mutch information om jag ska sitta och berätta om det där.  skulle bli jätte glad om du skrev en liten guide om hur man kan uppdatera från mobilen? fin blogg :) Det har jag gjort ;) vart gymmar du ? Friskis&Svettis kan du inte lägga upp bilder på dig och alla syskon du har, asså även låtsas syskon, fattar typ nada om vem som är vem och om det är från din mammas eller pappas sida:P Hahah egentligen, vad spelar det för roll? Super koll behöver ni väll ändå inte ha :D precis börjat läsa bloggen och gillar den verkligen! Tackar :) vart i vega ska du flytta? jag bor där och vore kul och veta vart du bodde :P Inne i Vega, ha ainte så att jag säger gata direkt..  har du någonsin gett en avsugning? Haha, nej du vet. Har haft seg men inte gett en avsugning ?! rakad eller trimmad? Beror på vart ;) vad är din favoritställning? Har ingen faktist. har du snygga bröst? hahah sånt självförtroende har jag inte att säga om jag har fina bröst eller inte. Något du får avgöra själv. vad heter du i mellannamn?:) Mikaela. fördrar du en hemmakväll med en kille eller festa? :) Beror helt på hur när och vart. Asså, blir man hemma förofta vill man festa, festar man för mycket vill man sitta hemma. Så det är olika. har du gjort bröstpoeration ? Hha aa 14 bast och gjort sillisar. (Tänk efter) string eller hotpants? Skulle nog säga hotpants vad är det bästa med dig? Säger nog som alltid min omtanke, jag bryr mig väldigt mycket om alla andra och lite mindre om mig själv. Sen är jag oftast ärlig, jag står för det jag säger. Sen vet jag inte om det är en fördel eller nackdel att vara öppen? Skitsamma, det är jag iallafall. Haha måste nog tillägga att jag bjuder på mig själv där också :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0