Tjingeling bloggen

  2010-05-14 / 17:32:59 / emelie englund /

Jag vaknade upp av att lillebrorsan väckte mig och sa "Emelie jag saknar dig" min sötnos. Sen satte jag mig och pluggade lite, plus satte på lösnaglar och somnade om. Vaknade upp&Gjorde mig i ordning och åkte till Gullmarsplan där jag mötte Johan. Vi åkte vidare till staden där vi mötte upp snyggingarna Malin&Sofia för att få mina böcker. Sen blev det frukost/lunch på donken och sen lite shopping, sen köpte vi jordgubbar&vindruvor :) Tjihoo, där var min dag väldigt kortfattad. Bara "sen, och sen" men jag orkar inte :)

Nu är vi iallafall hos min pojkvän (JA vi är tillsammans igen) och väntar på att H&R ska bli klara för att börja grilla och bara ta det lugnt. Jag kommer sova kvar här hos Johan och imorgon åka hem tidigt för att hjälpa pappa att lyfta in lite grejer till det nya huset. Vi ska ju börja bo där nu ;)

Väldigt långt, men kortfattat inlägg. Ha en mysig kväll så får vi se när jag sitter här igen. puss

Johan&Romina för läänge sen :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0