SVAR PÅ TAL - HAHA

  2010-05-13 / 12:42:15 / /

du är största bitchen jag känner, kan itne hålla det du säger. häng dig människa eller skaffa liv. du är fucking 95a och strular runt & dessutom knullar killarna eller din fula kille mena jag ursökta mig. och som sakt du sa ju aldrig mer? HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH VÄX UPP
Vänta lite, känner du mig? Hahah, jag har inte hållt det jag säger nej, men so? haha som om jag bryr mig, kände jag att det va rätt så gör jag det och för det första, knulla runt? lilla du, du har ingen aning. Hahahahha, jag skrattar åt dig, vet du det? Snorunge.. Jag älskar min pojkvän så suck my toe !!!!!!



Anonym

söta =)

2010-05-13 @ 18:38:11
Anonym

först vill jag säga att du har en grymt bra blogg :) men är du och johan fortfarande tillsammans?

2010-05-14 @ 10:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0