BAAAAAANG

  2010-11-25 / 01:06:33 / deep /
Jag kan inte sova, jag förstår inte vart folket har sin stake,
sin mänsklighet, sitt innehåll i sin hjärna eller överhuvudtaget
respekt i dagens läge. På vilken nivå ska man sjunka för att nå botten?
0 antagligen men många ligger fan under det om det nu går.
Det är helt sjukt, folk skriker hora, soppar på någon utan anledning,
snackar bakom ryggen, skiter i vad en annan säger, visar ingen respekt.
Vart är världen påväg? När ska det här sluta?

Jag är inte en sån människa som ställer höga krav på andra,
men när det går över gränser har jag rätt (tycker jag)
att säga vad jag tycker, och speciellt i det här läget. Att människor
inte bara kan gilla läget, säga okej och låta livet flyta på.
Alltid är det någonting. Haninges jävla befolkning, vet en - vet alla.
Vilket jävla ställe, jag säger bara det.. När jag ska flytta hem ifrån,
ska jag flytta åt helvete härifrån och ta med mina fina vänner.
Leva mitt liv som om jag aldrig levt förr, som om jag föddes om på nytt.
Det kan jag lova !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0