GYMNASIUM

  2010-11-30 / 23:51:57 / emelie englund /
Jag har faktist tänk gå på Media gymnasiet. Just för att de ha Estetisk linje med inrikting Foto. Vi pratade väldigt mycket med just det gymnasiet och jag fastnade lite för det dom gjorde, just att det va så mycket foto osv. Jag älskar ju att fota. Ett plus i kanten var ju att man får en Mac book och en systekamera som jag har :O gissa om jag va glad ?!
Men ska gå på öppet hus och även på flera skolors öppna hus för att se lite mer. Återkommer !


Anonym

va kul, jag ska också söka in dit som förstahandsval... kanske framtida klasskompisar? ;)

2010-12-01 @ 00:03:19
URL: http://thatsline.blogg.se/
Anonym

Är också lite intresserad av den linjen. När har den skolan öppet hus och var ligger den? :)

2010-12-01 @ 00:16:14
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Anonym

min kompis går inriktning på estet media och hon älskar den skolan! kan verkligen rekommendera det gymnasiet, har bara hört bra från den :)

2010-12-01 @ 09:55:24
Anonym

Tänk efter flera gånger innan du väljer, du måste nästan vara helt säker på att du vill bli fotograf för att inte ångra dig sen. Jag går media dock inte fotograf som inriktning, men det är jätte svårt att få jobb inom media. Och du måste plugga vidare för att kunna bli något inom det. Tro mig det känns ganska meningslöst i slutet när man upptäckt att man inte vill bli något inom media och måste plugga några extra år.

2010-12-01 @ 22:37:56
Anonym

Jag har en kompis som går där och är nöjd med det. Men jag kan också rekomendera media utbildningen på Fredrika Bremer skolan. Det är en super bra skola :) bara ett tips :)

2010-12-02 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0