ISBIT

  2010-11-29 / 17:15:41 / emelie englund /
Hellou !
Satan vad det är snorkallt idag, dumhuvudet herself sätter på sig skinnpajjen lixom. Smart tjej, hejhej ! Frös som en idiot och sen Converse på det, så jävla bra! Haha gick runt i strumpor i skolan pga blöta/kalla skor. Men dagen gick bra iallafall :)

Gick hem och började packa, har fotat en hel del som ni bett om, frågor och sånt där som jag ska svara på. Har ju inte systemkameran hos pappa (eftersom det är mamis) Så fixade lite pictures nu som kommer komma upp här lite då och då ;) Snart kommer pappa och hämtar mig och syster och våra tusen väskor. Och det lir väl mat och sen träffa Niklas.
Bara MIN packning, haha jag ska va borta i 2 veckor..


Anonym

Vart har du köpt din LV väska? :)

2010-12-01 @ 17:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0