KURR KURR

  2010-11-22 / 00:55:40 / emelie englund /
God kväll. Jag träffade som sagt Niklas, vi åkte till Magnus och kolladé film sen hem till han och han åt. Efter typ en timme drog vi och träffade Elin&Jonna. Vi skulle till Jonna och lämna av henne, men vi hamnade i Hammarby Sjöstad ute i snö/regnet och dog för lägenheterna. Vi planerade även våran framtid. Skit kul var det!
Efter typ en timmes runt åkande körde vi hem Jonna och sen mot Haninge igen. Känner nu att min mage dör av hunger, har bara ätit lite nudlar och en cheeseburgare på hela dagen, why? haha I don't know ärligt talat. Funderar på att gå upp och ta något. Men orkar inte.. Tänkte att jag skulle lägga mig och lyssna på min lyssna grej på boken "Anne Franks Dagbok" Vi hörs imorgon :) Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0