OFÖRGLÖMLIGT

  2010-11-18 / 15:15:10 / emelie englund /
Glömmer aldrig den här dagen, 23 oktober 2004. Då ni gifte er och ni va så nervösa medans jag ba " Esch det här är lugnt, coolt " In my as, jag höll på att bajsa på mig när dörrarna öppnades och jag och min syster skulle släppa löv i gången före mamma och tobbe. Över 100 ögon tittade på mig, Jag fick tårar i ögonen men smilade på ändå.
Där framme snackade prästen som vanligt, sen kom Sonja Aldén fram och sjöng en så jävla vacker låt så jag tror att hela kyrkan grät. Vi gick ut ur kyrkan och då flög jag på mamma och började as böla. Nej det här är ingenting jag glömmer, ett minne för livet. Älskar er !


Anonym

Fina bilder :)

2010-11-18 @ 21:07:28
URL: http://struumpaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0