OM MIG

  2010-11-30 / 00:03:31 / emelie englund /


Hur ska jag förklara mig själv? Jag är en självupptagen liten idiot som alltid gör fel val ungefär. Tror inte jag gjort något bra i mitt liv egentligen. Allt har bara glidit in och jag har gjort det som kännts bra,det första som fått mig tanken, vilket vart fel oftast.

Haha nej nu skojar jag bara, jag är en tjej som alltid har planer. Mina vänner har en stor betydelse hos mig. Jag kan uppfattas som en bitch, men är egentligen en bra tjej. Innerst inne, humörsvängningar och kort stubin har väll alla vid mens (eller lingon veckan kanske man ska säga) På ett sätt har mitt liv bara åkt på en räkmacka, skolan har bara flytit på, kärleken varade ett år och nu är man singel. En singel brud på 15 barre. Kan det bli bättre? AA faktist, jag skulle kunna vara rik, ha en lyx villa i ett vackert land, med fetaste walk in closet (?) Med en man som gör allt för mig. Ett vackert barn och ett grymt jobb.

Jag älskar godis, jag är en riktig godisråtta. Ni som klagar på hur jag ser ut, eller att jag äter mycket godis/ chips eller fett överhuvudtaget ska bara veta hur det är i det verkliga livet. Allt kommer tyvärr inte upp. You will never know.

Jag är också en sån som hatar att vara ensam, jag kan inte klara av att sitta inne själv en längre tid. Då gråter jag, helt ärligt. Jag hatar att vara ensam. Det är really det värsta som finns. Jag har alltid haft någon bredvid mig (pojkvän som jag hade 1 år) eller en vän. Men nu är allt så ensamt, jag känns tom. Måste fixa det ! Jag bryr mig väldigt mycket om mina vänner, mer än mig själv egentligen. Vilket inte vart bra i längden. Jag tar inte skit från någon, samtidigt som jag inte vill ha konflikter. Men skit är något jag inte accepterar. Sånt finns inte i min värld. Dock beror det på vilken strid jag ger mig in i. Små som små, men stora konflikter mig magkatarr.

Jag är oftast possitiv får jag höra ofta. Jag står på mina två ben och har en självkänsla jag absolut inte klagar på. Jag är som jag är helt enkelt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0