u are b3st

  2010-11-08 / 23:19:59 / emelie englund /
Ber om ursäkt för sämst uppdatering. Men hoppas ni förstår att jag inte mår speciellt bra. Är ju som sagt sjuk, hösten upp mina inälvor snart känns det som. Är täppt och ont i örat. Buhu ! Vill inte sova för jag sover så oroligt nu, vet inte om det är mina tankar som snurrar eller basillusker i kroppen som krånglar. Får hoppas på nr 2. Tror jag blir hemma imorgon också, måste va frisk i helgen för då ska jag på Tjejmiddag med Brudarna. Sen tänkte jag bjuda hem lite kompisar på dubbel och lite mat kanske. Hade ju bara Tjejmiddag för Brudarna i klassen. Men vi får se hur det blir med det. Dags för film. Jag mår inte bra, vet inte hur många gånger jag kommer säga det . Imorgon hörs vi massor hoppas jag ;) puss o hoppas ni mår bra iallafall <3


Anonym

Om jag fick bestämma så skulle det vara utegångsförbud för dig, alla tjejträffar där ni pussar på varandra hela tiden, inte undra på sjukdom...

2010-11-09 @ 00:12:02
URL: http://carryes.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0