USCH PÅ VÄDRET

  2010-11-23 / 15:56:53 / emelie englund /
Bad mobil bild.
Kom hem för ett tag sen och satt på mig sköna kläder, fyfan vilken storm det är ute. Motvinden får en att typ sluta andas. Man krigar för att gå framåt, det känns som att någon typ drar en bakåt och sen känner man sig så jävla lätt när det slutar va motvind. Knas det där, vad har hänt mer? Blivit jagad runt hela skolan, höll på att halka när jag skulle gå över vägen och en buss körde nästan på mig. (Jag såg inget med min stora luva på) Haft elevens dag, testat på nationella prov och typ.. Aa det är väl det ;)


Anonym

asså vem fan tar bild på sin mage och sina gjorda bröst. man såg värkligen att du inte hade bröst när du hade den där klänningen som du visa igår så man ser tydligt att du inte har bröst men på andra bilder har du. omoget

2010-11-23 @ 16:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0