MIN GÅRKVÄLL

  2010-11-14 / 19:51:21 / emelie englund /
(Haha kan inte va seriös när någon annan tar bild på mig)

Igår åkte jag till Emma så att jag va där 6. Vi pratade lite och sen åt vi tacos, sen blev det massa dans och "jag har aldrig". Glass, maränger, kola&choklad sås och bär bjöds det på sen och sen drog vi vidare till Ernesto. Vi blev mindre och mindre men fortsatte fira våran fining Emma. Skulle på lokalfest, men det va det äkligaste stället jag vart på. Så vi drog vidare till en tjej i Brandbergen och tillslut va det bara jag och Romina kvar där med hon som bodde där såklart. Vi drog till sågen och sen fick ja skjuts hem.
Ställde klockan på 10 imorse så jag skulle vakna innan pappa o göra frukost till honom vilket jag gjorde. Sen åkte vi till farfar och jag har aldrig åkt därifrån hungrig. Drog förbi Brandbergen och nu är jag hemma. Need to study. Men har inte ork..


Anonym

sjukt fin header du har, och du bloggar jätte bra! :D



är allt bra

2010-11-14 @ 20:20:37
URL: http://juliahstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0