BRUDAR

  2010-11-05 / 01:13:49 / /
(bild lånad från Malins blogg)

Evelina - Tokigt söt tjej, har tyvärr inte kommit henne lika nära som dom flesta andra. Men ändå är hon precis som alla andra för mig. En sjukt trevlig och gullig tjej, med värsta personligheten. Vill klippa av hennes hår också.. Emma - Ditt hår skulle jag heller inte banga på att klippa av, jävla unge! haha nog om det, sen 5:an har vi känt varandra och damn vad vi gått igenom mycket. Fighter hit&dit och jag vill döda henne ibland, samtidigt som jag vill äta upp henne för att hon är så söt. Lite halvtaskig självkänsla bara men det ska vi fixa, right girl? Love u Sofia - Våran enda blondin som finns kvar. Nej nu skojar jag bara, Sanne (på 4:e bilden) är ju också blondin. Men Sofia har dock vart det hela livet, så vi skriver det istället. Gängets lilla lilla tjej med grym tro på sig själv. Satsa hårt bruden, du kommer komma långt.Sanne - Dig och Paulina (på 1:a bilden på andra raden) skulle man ju kunna skriva ihop. Dom är som ett plåster på varandra och det är så sjukt gulligt, så kul att se hur ni kan matcha så bra och kan säga så dumma saker till varandra och bara skita i det. Dock vare Sanne vi snacka om .. Gullig tjej, ville spotta på dig och Paulina första dagen ni började i våran klass för damn vad ni va bitchiga (kan inte tänka mig att jag va så mycket bättre dock) . Men now I know you. Och du är en sån tjej som sprider så mycket glädje och man blir så glad av dig. Emelie - Jag dåra, världens bästa tjej och tokigt snygg också :o (mohaha va tvungen) Paulina - (Pauli) som jag kallar henne. Vad ska man säga? Din mun går i 190 vilket är något bra. Din personlighet är så jävla skön. Älskar när du ska "härma" någon annan, dina miner du gör då asså. Haha.. Du har alltid fått mig att skratta samtidigt som du stått där och hjälp mig med så jävla mycket i livet. Tack för allt, puss Denise - Har jag heller inte kommit sådär jätte nära med. Men hon är en sån människa som man bara vill stoppa ner i väskan och alltid känna att man har med sig. Så jävla gullig tjej och alltid possitiv, glad och jaa.. Hon är Denise lixom :) Laven - Lale, min kära vän. Kommer aldrig glömma våra fjortistider med avklippta snobben shorts och founudation på läpparna. Du är människa jag tog mitt första bloss med på skolgården. Mjukisbyxor är ditt favoplagg i skolan "vem fan ska jag va snygg för". Det är bra, dock har du dissat dom nu på senaste tiden. Fina tjej. Felicia - Började i våran klass i 9:an och passade så jävla bra tillsammans med oss. Känns som att du vart med oss föralltid. Skit söt tjej med alla möjligheter i livet. Lite svårigheter i skolan dock, men det går fan i mej bra ändå, vist stumpan ;) Malin - Som alla (dom flesta hoppas jag) vet så är Malin min kusin lika mycket som hon är min bästa vän. Hon är en sån person som alla borde ha, en sån som hjälper en med allt. Jag kommer stå där genom eld och vatten, kommer aldrig lämna dig.
Deras bloggar:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0