IGÅR

  2010-10-03 / 20:15:07 / emelie englund /
Hellou !
Igår drog jag ut, åkte till Elin och tog det lugnt tills vi drog till Andreas och lite här&var. Kom hem sent dock och sov till halv 1, Jag Rommis&Linn. Kul hade vi, dock kom vi till två av festerna när dom var slut beroende på massa anledningar. Trevligt va det iallafall.
Nu är jag hemma, Niglus har kommit hem idag så hoppas på att få träffa honom !!!!! Puss
Haha drägggggggggggg !!!


Anonym

hej emelie måste bara säga att din blogg e grym , men nu ska jag komma till saken det e en kille som jag gillar men jag tor att han typ utnytjar mej för det va en tjej som skrev på hans facebook typ men du e trevlig synd att du bor i örebro bara och jag tror han lixom har flera tjer på en gång asso jag vet inte vad jag ska tro.. please help

2010-10-03 @ 21:21:38
Anonym

2010-10-03 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0