MIN BROR OCH JAG

  2010-10-26 / 16:47:44 / emelie englund /
Jag slutade skolan med ett musik prov vilket gick bra tycker jag ! kändes bra att gå därifrån med alla frågor besvarade :)
Hämtade min lillebror och är nu hemma och kollar på Bakugan. Hah, min lillebror är kär i den filmer tror jag, han kan se den om och om igen. Jag måste egentligen plugga, har rätt mycket nu innan lovet vilket jag redan sagt. Har 50 engelska glosor till imorgon och lite sånt, sen matte prov Torsdag. Se är det loooov! Så jävla amazing. Har inplanerat en Halloween fest också på lovet som jag ska på med en massa tjejer.


Anonym

Vad heter din illebror? du svarar aldrig på vad dina syskon heter :(

2010-10-26 @ 19:13:02
Anonym

Är det ett sugmärke du har på halson eller? ;O

2010-10-26 @ 19:53:06
Anonym

Tjenare :) hur är läget? Älskar verkligen ditt put på läpparna! ^^ :) Är en ny läsare, men din blogg är riktigt rolig att läsa..



En liten fråga, är de du själv som gjort din blogg? kram Racermutta :)

2010-10-26 @ 21:00:23
URL: http://racermutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0