MINA ÅSIKTER

  2010-10-17 / 11:52:47 / deep /
Jag vill bara spola tillbaka den tid jag fördrivit. Den tid jag slösat. Den tid jag lagt ner på falska idioter.
Den tiden jag kunnat gjort så mycket annat som är bättre för mig själv. Jag vill börja spola tillbaka mina förhållanden
jag haft, som gått åt helvete. Som jag kunnat haft med en kille som är något för mig, vilket innebär NORMAL. Sen vill
jag spola tillbaka till det att jag blev vän med flera stycken som jag dock inte är vän med nu, men som gjort mig illa.
Dom personer som gått bakom ryggen, snackat så jävla mycket skit och pissat på mig. En sån vän är inget för mig.
Jag vill spola tillbaka till alla misstag jag gjort, varenda liten jävla grej som satt mig i en konflikt eller
tryckt ner mig själv och det som gjort mig till dem människan jag faktist inte va.
En vän ska få dig att le, få dig att känna dig älskad och ha tillit till.
En pojkvän ska göra dig lycklig.
Det är så jag tycker iallafall. Så nu är det dags att ta tag i det här. Välja ut dom människor
som gör mig glad och som inte är falska. Dom människor som jag har en bra magkänsla för. Jag älskar
mina vänner, varenda en. Men vissa mer och vissa mindre. That's it !
Jag vill bara spola tillbaka den tid jag fördrivit. Den tid jag slösat. Den tid jag lagt ner på falska idioter.
Den tiden jag kunnat gjort så mycket annat som är bättre för mig själv. Jag vill börja spola tillbaka mina förhållanden jag haft, som gått åt helvete. Som jag kunnat haft med en kille som är något för mig. Sen vill jag spola tillbaka till det att jag blev vän med flera stycken som jag dock inte är vän med nu, men som gjort mig illa. Dom personer som gått bakom ryggen, snackat så jävla mycket skit och pissat på mig. En sån vän är inget för mig. Jag vill spola tillbaka till alla misstag jag gjort, varenda liten jävla grej som satt mig i en konflikt eller tryckt ner mig själv och det som gjort mig till dem människan jag faktist inte va.
En vän ska få dig att le, få dig att känna dig älskad och ha tillit till.
En pojkvän ska göra dig lycklig och få dig att känna dig speciell.
Det är så jag tycker iallafall. Så nu är det dags att ta tag i det här. Välja ut dom människor
som gör mig glad och som inte är falska. Dom människor som jag har en bra magkänsla för. Jag älskar
mina vänner, varenda en. Men vissa mer och vissa mindre. That's it !


Anonym

ville bara säga att din blogg är helt fantastisk!

2010-10-17 @ 14:35:55
URL: http://linalumio.blogg.se/
Anonym

Ville bare si at jeg leser bloggen din hver dag, and I love it! Stå på :)

Klem fra Norge

2010-10-18 @ 00:16:08
URL: http://ginajokstad.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0