TRÖTT CHEY

  2010-10-12 / 19:26:37 / emelie englund /

älskade bror !!

Jag lever! Sitter hemma, trött som faaan. Börjar bli sjuk, har läst världens tråkigaste bok. 40 sidor kvar. Tjiho! Engelska också, plus börja kolla på hkk. Knas vad det är mycket nu, jag orkar inte. Är skit trött, sover på lektioner, min mage är knas, mycket att tänka på osv.


Anonym

du, det är fan ingenting jämfört med vad vi har! so-prov, sv-prov, fr-prov, ma-prov x2, no-prov, mu-läxa, idrottsläxa, fr-läxa, bildläxa, fixa prao på 1 dag, hk prov om jag inte redan sagt det (kan ju inte kolla eftersom du är så jävla osmart och har svart text på svart bakrund så man inte ser ett piss vad man skriver) , OSV! har så SJUKT jävla mkt just nu. + eng redovisning lalalalalaal HUUUUR mkt som helst!

2010-10-13 @ 18:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0