YOUR LOVEPROBLEMS

  2010-10-19 / 16:15:57 / emelie englund /
JAG HAR KILLE VI HAR VARIT TSM ÖVER ETT ÅR MEN JAG HAR BÖRJAT TRÖTTNA ORKAR NT BRY MEJ OM VÅRT FÖRHÅLLANDE MEN JAG ÄR ÄNDÅ RÄDD ATT FÖRLORA HAN , JAG TÄNKER MYCKET PÅ MITT EX VAD SKA JAG GÖRA SNÄLLA HJÄLP MEJ!!!
du gör precis som du känner för. Följ ditt hjärta, det leder dig till det du själv vill..
HAR MÅNGA KILL-PROBLEM..
DEN JAG TROR ATT JAG GILLAR HAR TJEJ. MEN NÄR VI ÄR MED VARAN SÅ HÅLLER HAN PÅ & SITTER NÄRA MIG, KRAMAR MIG & HÅLLER TYP PÅ SÅ RÄTT MKT:O
TYCKER HAN OM MIG ELLER ? BLIR DET FÖRVIRRAD:(
Sånt där är really tuff. Fråga honom varöfr han håller på sådär om han gillar en annan så kanske du får svar på dina frågor och funderingar ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0