haffaT

  2010-09-21 / 00:09:26 / /


Anonym

Hej :) Jag behöver lite råd. Jag gillar en kille som går i nian och han är ganska populär och typ alltid omringad av tjejer. Jag själv går i åttan och har inga killkompisar men är mellanpoppis. Jag vill verkligen få honom att lägga märke till mig men vet inte hur det ska gå till. Har redan sagt hej till honom en gång men det var för ett år sen typ. Behöver verkligen din hjälp bästa Emelie :) Och jag tror jag ska ge upp honom för det är typ omöjligt att det skulle bli han och jag men om jag gör det så vet jag att jag kommer ångra mig och det vill jag inte. Han är allt jag vill ha, kan inte sluta tänka på honom. Skulle bli jätteglad och tacksam ifall du svarade! Help me get him now ;)

2010-09-21 @ 17:41:54
Anonym

lyssnar du på kartellen??

2010-09-21 @ 19:47:25
Anonym

Skitenkelt!! Man går fram och säger; Hej! vill du gå på en date med mig.



Säger han direkt nej då, så är det inte omöjligt att han ändrar sig, därför att du har verkligen gjort ett positivt intryck på honom.



SÅ vill jag som kille bli behandlad.

2010-09-21 @ 20:46:04
Anonym

HAHAH WTF EMELIE VAD ERE HÄR?!

2010-09-21 @ 21:26:27
URL: http://notyouagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0