HOFFMAESTRO

  2010-09-11 / 12:25:14 / emelie englund /

Igår ändrades mina planer. Skulle äta middag med familjen men istället gick jag på Hoffmaestro på Grönan. Det var grymt! underbart folk och dom är bara såå gryma live. Dock var en hel del tjaffs och mycket folk. Menmen, så är det när man står och puttar, idioter! Såg även fula Pissie Kissy, så jävla uggly säger jag bara !!!!!

I väntan på färjan

Hoffmaestro!!!

Flippat

Dålig bild, men suukt med folk!!



Anonym

..vad jag har på hjärtat ?, jag ONT i hjärtat!!

Hej påre gottepåse, (faen här ser man ju inte vad man skriver. Så det va mycket folk på rödan gulan eller WTF, så jag undvek detta igår, hoppas att du hade grejt ;)

2010-09-11 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0