MÅR INTE BRA

  2010-09-27 / 15:16:49 / emelie englund /
Hejhej på er.
Jag gick till skolan och fick sån sjuk magvärk. Vet inte vad det kan bero på. Eller jo kanske, det är mycket nu! Min mage är orolig och när jag tänker på en viss person får det mig att vilja spy.. Jag klarade inte av det och försökte äta, men det gick inte. Så det blev hemgång och här hemma skulle jag börja plugga men märkte att pappret är kvar i skolan så jag satt och läste i boken istället vilket ledde till zZzzZ, skönt som ATTAN va det.
Magen är lite bättre,  men mår fortfarande illa. Käkade 1 rostmacka och lite nyponsoppa. Måste fylla magen  med något, ingen frukost och ingen lunch vilket inte är så bra. Aja nu måste jag försöka plugga med annat. Puss


Anonym

hejdär! jag verkligen älskar din blogg. varje gång jag mår dåligt brukar jag alltid kolla in din blogg bara för du är så himla stark ( i mina ögon iallafall) och du får mig att vara starkare! jag hoppas det är fler som känner som jag och det är därför jag älskar din blogg. du gör allt så mycket lättare, du får en att älska sig själv! jag hoppas du snart mår bättre snart för det förtjänar du! puss!

2010-09-27 @ 15:38:32
Anonym

har du haft sex? va det skönt?

2010-09-27 @ 17:37:37
Anonym

Du är väldigt söt :)

2010-09-27 @ 23:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0