PARTYYYY

  2010-09-25 / 02:33:43 / emelie englund /
Hellou, en darrig emelie här.
Kom precis hem efter partyyyy. Var i Gudö med en massa folk. Drack inte en skvätt vilket är vääääldigt grymt ;) Skulle ta mig hem, och det innebär att jag måste gå genom en skog. Sätter på lampan lite innan och svänger ner till höger för att gå in i skogen, EN HALV METER FRAMFÖR MIG STÅR TVÅ ÄLGAR. Om jag va rädd? Ringde min äälskade Elin T och nästan grät. Sånna är farliga vafan ?! Aja, jag gick upp till bussen och ringde mamsen som kom och hämtade mig. Nu sitter jag på rummet och ska sätta på en rulle för att somna till. Vi hörs imorgon, puss


Anonym

är du helt hjärndöd? går du genom en skog mitt i natten helt själv? Du vet väl att Sverige är det land i Europa där det sker flest överfallsvåldtäkter. det visste du säkert inte

2010-09-25 @ 11:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0