SVAR PÅ TAL - BOYSBOYS

  2010-09-21 / 19:12:26 / /
Hej :) Jag behöver lite råd. Jag gillar en kille som går i nian och han är ganska populär och typ alltid omringad av tjejer. Jag själv går i åttan och har inga killkompisar men är mellanpoppis. Jag vill verkligen få honom att lägga märke till mig men vet inte hur det ska gå till. Har redan sagt hej till honom en gång men det var för ett år sen typ. Behöver verkligen din hjälp bästa Emelie :) Och jag tror jag ska ge upp honom för det är typ omöjligt att det skulle bli han och jag men om jag gör det så vet jag att jag kommer ångra mig och det vill jag inte. Han är allt jag vill ha, kan inte sluta tänka på honom. Skulle bli jätteglad och tacksam ifall du svarade! Help me get him now ;

Svar: Tjena bruden. Jag är ingen kärleks expert även fast jag vart med om det mesta. Jag vet inte, ta kontakt med honom. Gör en förändring, kanske någon ny sminkning eller sådär. Försök prata med honom. Det är svårt i och med att jag inte vet hur du är, alltså om du är blyg eller inte. Men skulle jag vart du hade jag kanske tagit kontakt med honom någonstans och kanske "gå in i honom" i skolan och sen vända dig om och blinka med ena ögat och säga: oj förlåt !
Hahah, nej men jag vet inte riktigt vad man ska göra. Ge det en chans, du kommer ångra dig, så ta chansen !!
Gör som Rommis, gulle!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0