PARTY LIKE A ROCKSTAR

  2010-09-26 / 21:37:29 / emelie englund /
Hellou !
Igår jobbade jag som sagt och tjänade lite cash. Sen hem fort och fixa mig och vidare till Elin. Där blev det tacos och massa mys, sen vidare till Vega på fest. Super kul var det, lite kaos i början men sen blev min kväll lyckad. Trevligt folk och grymt fint hus. Lite kul att brudarna som var där fick en helt annan syn på mig, om ni läser det här så now you know me ;) Kom hem till Elin missinassen och gick och la mig nästan direkt. at 5.. Vaknade halv 1 imorse och käkade frukost med brudarna och sen några timmar senare vaknar Elin&Nicole. Vi gjorde inget speciellt, tog det lugnt, tillslut var det jag och älskling Elin kvar, vi poppade popCorn och drack Cola till "In her shoes".
Mormor&Morfar kom hit och firade bror och syster. Vi åt fika och sådär.
Tack allihoppa!


Anonym

hej jag älskar din blogg och så läs jörna min

jossan-andersson.bloggplatsen.se

2010-09-27 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0