SVAR PÅ FRÅGOR

  2010-09-26 / 20:08:24 / svar på frågor /
DEN DÄR BILDEN DÄR NI BADADE NAKNA ?(nakna va vi iförsej inte) HÖRDE ATT NÅGRA HADE SEX DÄR... OCH DU VAR JU OCKSÅ NAKEN :O TRODDE DU HADE MER SKAM I KROPPEN :O Haha det här är lite kul att höra, att du slänger "skit" på mig för att jag badar i en pool. Ungefär.. Haha så du menar att jag ska går runt i poolen, be dom tända lampan, fixa syklop och dyka under vattnet för att kolla om någon knullar? Please, get a life!!
VART HAR DU KÖPT DITT NAGELKIT & HUR TYCKER DU DET FUNKAR?
HAR DU HAFT EN S.K FJORTISTID? KAN DU VISA NÅN BILD?
VART KÖPTE DU DITT LÖSHÅR? Vet inte vart det är köpt, men tror det kan finnas på Kicks eller Cubus eller något. Haha OM jag har? Var mega fjortis förut.. Mitt löshår är köpt på Thai Mahal på Drottninggatan

VAD ANSER DU OM SVERIGEDEMOKRATERNA? REGERADE DU STORT EFTERSOM DU HAR EN STYVMAMMA MED ANNAN ETNICTET?Jag tycker inte om Sverigedemokraterna. That's it!
E DET VERKLIG SLUT MELLEN DIG O JOHAN ?:(<3 JAG VET ATT DU INTE VILL ATT VI SKULLE FRÅGA NÅT MEN SNÄLLA BERÄTTA LITE VA SOM HÄNDE O VARFÖR DET BLEV SLUT ,  TRODDE ALDRIG ATT DET SKULLE HÄNDE :( Varför skulle jag ljuga? vill inte svara på några frågor. Trodde du really att jag skulle va tilsammans med honom hela mitt liv? Nja... inte direkt!
FETT FIN BLOGG DU HAR MEN FRÅGAN ÄR
VAD VILL DU BLI NÄR DU BLIR STOR
OCH VILKET LAND TYCKER DU MEST OM? :)
Jag har ingen aning, inga planer alls! Thailand helt klart.
HUR TYCKER UD ATT DU HAR FÖRÄNDRATS SOM PERSON UNDER DE SENASTE ÅREN? :) JÄTTE BRA BLOGG :)<3Jag har gått från osäker till självsäker och jag kan stå upp för mig själv och stå för det jag gjort och sagt. Jag har förändrats utseende mässigt, iallafall om man gämnför för ungefär 2-3 år sen. Jag har börjat sätta mina mål för livet, se vad/vilka som är bra för mig och inte. Jag har förändrats till det bra hållet iallafall.

BÄR DU LÖSHÅR VARJE DAG? Nej
OM DU FICK VÄLJA TRE SAKER ATT TA MED DEJ TILL EN ÖDE Ö, VILKA SAKER SKULLE DET VARA? Jag skulle nog tagit med mig en telefon, mat och en vän.
KAN DU INTE BLI BLOND IGEN? :D HAHA. Nej verkligen inte :o
KRAM, DIN BLOGG ÄGER. <3 Tack så mycket!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0