Booooring

  2010-09-30 / 15:23:14 / emelie englund /
Hellou, klockan är snart halv 4 och jag håller på att dö av trötthet, vet inte varför. Men jag är galet trött! Kan knappt sitta vid datan utan att ögonen vill duna in.
Kunskaper om Kolmila fick man ju, om man lyssnade speciellt mycket vet jag inte. menmen.. Sen gjorde vi någon tipsrunda, man fick köpa Kolbulle om man kände för det vilket var fläskpannkaka och smakade skit (?) Vi hade en guide som berätta lite om milan och allmänt tråkigt..  Frös som fan gjorde jag !
Vi slutade rätt tidigt ändå och fick skjuss på en "bur" bakom en traktor till busshållsplatsen där bussen tog oss till Handen och sen hem därifrån.


Anonym

Bor du i öre bro elr var du bara på besök? M.V.H KAjsa

2010-09-30 @ 22:18:43
Anonym

Vad heter Denise's blogg ?

2010-09-30 @ 23:12:20
Anonym

wtf http://johansbrud.blogg.se/

2010-09-30 @ 23:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0