1a April

  2011-04-01 / 08:58:54 / emelie englund /

 

Hatar den här dagen. Det är den mest oseriösa dagen på året tror jag. Alltid får man höra "april april, jag kan lura dig vart jag vill" så man vet aldrig om det personer säger är en sanning.. Har redan fått ett skämt på mig, dock gick jag inte på det. Min pojke sa att han ramlat och slagit i huvudet och fått en blåklocka på ögonbrynet. Då börjar man undra hur det gick till. Först huvet som är bak och ögonbrynet som åt fram? Gjorde du en snurr älskling? Haha Aja.

 

jag sitter på bussen påväg till skolan i mjukiskläder och no make up . Lite mascara bara ;) Det är redan fredag vilket är rätt sjukt. Tycker veckan nyss börja :o nu är det inte långt till påsklov och efter det är det inte alls långt till sommarlov. Låter sjukt men sant ;) nej ni får ha en awsome dag. Puss


Sanna

Jag tror inte att du anar hur jäkla snygg du är!

2011-04-01 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0