BLINK BABE

  2011-04-01 / 23:59:59 / emelie englund /
JAAAAA ! Min baby är påväg. Jag slipper titta på alla läskiga filmer själv. Tycker det bara
är massa sånna nu på kvällarna. Men med min man bredvid mig så är inget läskigt :) 

Imorgon pratade han om att åka någonstans och bjuda mig på lunch, blir nog av
och säkert jätte mysigt ! Vi har inte så mycket tid till varandra eftersom han jobbar
och jag har mycket plugg. Blir mest på kvällarna när vi ska sova. Men vi har det
bra ändå. I love my boy♥ Ska börja göra i ordning hemma och sen gå och möta
honom tänkte jag. Säger godnatt och hoppas ni får en mysig dag eller haft en riktigt
kul partykväll. Vi hörs imorgon ! See U



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0