ETT SVAR FRÅN POJKEN

  2011-04-03 / 23:36:50 / emelie englund /
Bild från i lördags då jag drog till Niklas kompis i Västerhaninge. Där var det
lugnt och trevligt. Sånna dagar behövs det med som min vän Fredric sa ;) Vet
att du läser det här Freddan. Kom hem rätt sent, runt halv 4 - 4 och då vart det
sängen och sura miner. Dagen efter var jag glad och degade framför film med
mamma&bror. Somnade till och drog till papsen för att hämta lite grejer och sen
tillbaka. Har bara pratat med mamsen och haft en riktig familj dag. 

Nu ligger vi i sängen och Johan är lika grinig som vanligt när jag ska sätta mig
vid datan. Det är faktist ett av svaren på era frågor. "Vad är det sämsta med Emelie?"
Hans svar kommer vara : Att hon alltid sitter vid datan och blogga. haha (a)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0