IT MAKES ME STRONGER

  2011-04-25 / 17:53:37 / deep /
Vet ni vad? jag har börjat tröttna. Jag blir så jävla irriterad på människor som inte har något hyffs.
Sånna som bara snackar skit och låtsas som ingenting, sånna som får en att lita på och sen vänder
ryggen till. Människor som påstår sig stå för vad som säger men när sanningen kryper fram.
Så erkänns ingenting. Det pratas bort och glöms sen bort.

Jag står oftast för det jag säger, nästan alltid. Har svårt att gå fram till en person jag tycker har
förjävligt beteende och säga det. Det va ett dåligt exempel. (men ni förstår?) Men frågar någon
mig. Har du sagt det här? Då säger jag ja om jag gjort det och nej om jag inte gjort det. Det är
sånt som är en självklarhet. Sånt man gör när man börjar bli äldre, komma över 14 åren och
från sin omogna period. Because everybody have it sometimes!

Det gör mig också så arg att speciellt tjejer har mage till att säga det dom säger om varandra.
Vad i helvete är anledningentill det och finns det någon så öppna käften och säg det. Nej fan..
Jag tycker synd om folk som inte vet vad dom håller på med utan öppnar käften för att dom
inte har någon bättre att säga, eller för att av någon anledning ill höja sig själva. För så känns
det. Jag har själv vart där och jag vet. Genom att trycka ner någon annan så vill dom höja
sig själva. Om dom lyckas vet ej fan, men man kommer inte långt med det iallafall.
390_large


bella

Så jävla rätt! Man ska ALLTID stå för vad man säger

2011-04-25 @ 18:49:54
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/
bella

haha vad dum du är mot han :) jo liten var han, men snart 3 år sen det var tror jag ;)

2011-04-25 @ 19:07:21
URL: http://bellaheinonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0